My eerste lysie (of dalk tweede)

Nou ja – ek doen gewoonlik nie lysies nie , maar kom ek doen nou maar die een:

WHAT WAS YOUR:
1. last beverage:
Koffie
2. last phone call:
Vriend van my – laas nag
3. last text message:
 ABSA – internet logon
4. last song you listened to:
Higher Power van BOSTON. Dit onlangs weer ontdek. Hell dis lekker op top volume!!
5. last time you cried:
Die Naweek

HAVE YOU EVER:
6. dated someone twice :
Jip
7. been cheated on:
Jip.
8. kissed someone & regretted it:
Nope
9. lost someone special:
Jip
10. been depressed:
Verseker
11. been drunk and threw up:
Nog nooit.

LIST THREE FAVORITE COLORS:
12. blou
13.
Nou dat ek daaroor dink – ek het nie rerig n saak met kleure nie. Ek hou van almal
14.
ek neem fotos – en daarvoor het ek hulle almal nodig

THIS YEAR HAVE YOU:
15. Made a new friend: JA
16. Fallen out of love:
Ek het dan nie eers verlief gewees nie – so hoe kan ek dan out of love fall ?.
17. Laughed until you cried:
Baie lanklaas – beslis nie die jaar nie.
18. Met someone who changed you:
 Nee , maar die jaar is gelukkig nog nie om nie..
19. Found out who your true friends were:
Ek weet dit al lankal.
20. Found out someone was talking about you
: Ek maak genoeg waves dat sommige mense oor my sal praat – pla my gelukkig min
21. Kissed anyone on your friends list:
(edit : Ek het intussen hieroor gaan dink en ek moet die antwoord wysig na : ja)
22. How many people on your friends list do you know in real life:
Ek aanvaar dit verwys na facebook. In daai geval – almal . ek aanvaar nie n vriend op FB as ek hom nie persoonlik ken nie.
23. How many kids do you want to have:
Ek het een. Ek dink dis genoeg.
24. Do you have any pets:
Tel die geitjie teen my slaapkamer muur ??
25. Do you want to change your name:
nee wat.
26. What did you do for your last birthday:
Nie veel nie..
27. What time did you wake up today:
1ste keer – 02h00 laaste keer – 06h36
28. What were you doing at midnight last night:
geslaap
29. Name something you CANNOT wait for:
bietjie rigting in my lewe. En n liefde sal ook nice wees.
30. Last time you saw your Mother:
Verlede naweek..
31. What is one thing you wish you could change about you life?:
Die grootste deel daarvan op die oomblik.
32. Are you named after someone:
My pa en my groot oupa
33. Have you ever talked to a person named Tom
: My standerd 4 geskiednis onnie was Tom.
34. What’s getting on your nerves right now:
My werk
35. Most visited webpage(s):
blogs.litnet.co.za.
36. Whats your real name:
vir die doel van die blog sal ons maar bly by adoons bobbejaan.
37. Nicknames:
ek het nog nooit ene gekry wat gestick het nie
38. Relationship Status:
ja nee – so single soos kan kom.
39. Zodiac sign:
blykbaar n skerpioen of n ding. Nie dat ek my enigsins aan daai crap steur nie
40. Male or female?:
Male
41. introvert?extrovert:
vreemd genoed – meer introvert as extrovert – maar hang ook af in watse bui jy my vang. Ek hou egter nie van baie mense om my nie – sal baie makliker op ‘n 1 tot 1 basis met iemand oor die weg kom. En ek is beslis nie die life of the party nie.
42. Middle School:
Fichardt park Pre Primer in Bloemfontein
43. High school/College:
HTS Louis Botha (Bloemfontein)
44. Hair colour:
Donker bruin
45. Long or short:
Kort
46. Height:  
1,78
47. Do you have a crush on someone?:
 op die oomblik , nee. Maar ek sou nie omgegee het nie.
48: What do you like about yourself :
nee vrek – al hierdie moeilike vrae..
49. Piercings:
Uhmm , Nee
50. Tattoos:
Nee dankie .
51. Righty or lefty:
regs (ek aanvaar ons praat van hotklou of haarklou en nie politiek nie!!)

FIRSTS :
52. First surgery: Mangels
53. First piercing:
tel die gate wat ek in myself geval het met die fiets ?
54. First best friend:
voorskool – douglas. Ek het hom “Ketas’ genoem
55. First sports you joined:
Nee wag – sport – nou het julle die verkeerde ou. Het een dag in std3 gaan rugby oefen , maar halfpad geloop nadat ek vir die hoeveelste keer in die scrum oor my rug gewiks was met die fluitjie se toutjie. Ek weet nou nog nie hoekom nie.
56. First kiss:
ek kan eerlik nie onthou nie. Kon nie te great gewees het nie. .
58. First pair of trainers:
trainers? Is dit nou soos in skoene ? tekkies ? nee vrek – iets no name. Met sulke neon kleur bont veters.

CURRENTLY :
59. Eating:
Niks nie, die graan varkies (wheat bix) wag nog om te verteer.
60. Drinking:
ook boggerall. Sal maar nou nou gaan koffie maak
61. I’m about to:
ek gaan verder lees – Draaijakkals..
62. Listening to:
Die reen buite..  
63. Waiting on:
Beslis die naweek.

YOUR FUTURE :
64. Want kids? Ek dink ek is nou klaar
65. Get Married/Civil Partnered?
Dalk , sal maar eers die regte girlie moet ontmoet
66. Career?
Wat vir n ding is dit ? op die oomblik is ek net dankbaar ek het n job. Maar ek weet die job sal nooit n career word nie

WHICH IS BETTER :
67. Lips or eyes: Ogies.
68. Hugs or kisses:
Ai , ek hou van albei.
69. Shorter or taller:
Maak nie saak nie. .
70. Older or Younger:
so rondom my eie ouderdom is reg.
71. Romantic or spontaneous:
Spontaan
72. Nice stomach or nice arms:
Ai , ek vrek oor n plat sexy magie.
73. Sensitive or loud:
ek hou nie van loud nie.
74. Hook-up or relationship:
n proper verhouding wat kan groei en ontwikkel
75. Trouble maker or hesitant:
Nee wat , trouble maker hou maar verby

HAVE YOU EVER :
76. Kissed a stranger: Nee.
77. Drank hard liquor:
Tel spiced gold en coke ?
78. Lost glasses/contacts:
Sonbrille gebreek , ja. Verloor nee.
79. Sex on first date:
nope.
80. Broken someone’s heart:
ek dink so.
81. Had your own heart broken:
Jip.
82. Been arrested?:
Nope  – en dis beslis nie in my beplanning nie
83. Turned someone down:
Ongelukkig, ja.
84. Cried when someone died:
Ja.
85. Fallen for a friend:
Nope

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself: uhmm , op die oomblik , nie rerig nie
87. Miracles:
Uhm … deur God, ja.
88. Love at first sight:
Ek dink so ja. Hoewel dit dalk eerder daai eerste ‘spark’ is wat later sal lei tot liefde..
89. Heaven:
Verseker.
90. Santa Claus:
op my ouderdom – nope , maar my laaitie doen..
91. Kiss on the first date:
Ek weet nie , sal maar moet wag en sien. Hang maar af van daai ‘spark’ in 88
92. Angels:
Jip

ANSWER TRUTHFULLY:
94. Had more than 1 girlfriend/boyfriend at a time: nope
95. Did you sing today?
Vandag ? nee. Maar ek hou van sing..
96. Ever cheated on somebody?
Nee
97. If you could go back in time, how far would you go?:
ag , seker nie vêr nie.
98. If you could pick a day from last year and relive it
: my tydjie in Tsitsikamma verlded jaar
99. Are you afraid of falling in love?: met die regte een – nope.
100. Posting this as 100 truths:
ek dink so ja

6 thoughts on “My eerste lysie (of dalk tweede)

Comments are closed.