Los my..

My (ex) vrou was ‘n jeugpastoor by ‘n kerk in Bloemfontein. Een van die kerke wat daar in die binnnedorp (city centre) hulle bediening gehad het. Saam met haar was daar ‘n pastoor wat sy bediening meerendeels onder die ou mense gehad het.

So stap die pastoor een middag uit die kantoor uit om die draai na Star bakery toe om ‘n wegneem etetjie te gaan koop. Nou bokant Star bakery was daar ‘n paar woonstelle. Een van die woonstelle was gebruik deur ‘n groepie prostitute wat in die area met hulle talente gewoeker het.

Soos wat Abel(nie sy regte naam) toe so om die hoek stap na Star bakery toe kom een van diè dames van voor af na hom aangestap. Sy steek vas en trek haar rok so op in ‘n ‘sexy pose’ en wys vir Abel baie meer as net bobeen terwyl sy hom uitnooi om saam met haar sy midaag ete te kom geniet.

Die beste wat Abel se verskrikte brein by sy mond kan uit kry tewryl hy omdraai en weghol is om vir haar te sê :”Haai nee !! Los my!!!  Ek is vannie kerk!!”

3 thoughts on “Los my..

Comments are closed.