Kransvalkies 3

Julle, ek was bevoorreg om sedert Woensdag ten minste een maal per dag by die valkies te gaan inloer. Dit is ongelooflik hoe vinnig hulle groei. Hulle is vreeslik ougat en het baie beslis ook hulle eie persoonlikhede. Die outjie wat uit die nes uit gevoeter het (kom ons noem hom Makjan) is baie rustig oor my en my teenwoordigheid. Die ander knapie (Kom ek noem hom Bangjan)  , wat ook intussen van sy stelasie afgeduiwel het na ‘n laer vlak toe, is baie meer sku vir my en nie naastenby so op sy gemak met my nie. Ek het sedert Donderdagaand elke keer nog net die ma gesien as dit rondom slaap tyd is en ek was bekommerd dat die pa dalk iets oorgekom het. Gelukkig kan ek sê dat ek vandag beide vir Pa en Ma gesien het as hulle kos aandra vir die kleingoed en dat dit baie goed gaan met die kleinspan. Ek vermoed dat vlieglesse gaan begin in nie veel meer as ‘n week van nou af nie.

Hier is nog so ‘n klompie fotos:

3 thoughts on “Kransvalkies 3

  1. Adoonsie – jy verdien wragtig ‘n toekenning! Hmmm… ek weet nog nie wat ons dié wisseltrofee moet noem nie – en ek weet ook nie of ons hom maandeliks of jaarliks moet toeken nie… maar jy is beslis dan my nominasie vir Jan 2011!
    Baie BAIE dankie dat jy dié met ons deel!! Dis AWESOME cool!!

  2. Dis besondere pragtige fotos Adoons – kan jy dit nie instuur na ‘n tydskrif of iets nie?!
    Dis sekerlik ‘n lekker en interessant ervaring om hulle so dop te hou!

  3. Gaan kyk bietjie na OutdoorPhotos – dalk kan jy jou fotos daar opsit dat ander dit ook kan geniet!
    Groete!

Comments are closed.