Geen kommentaar

sml10052012289Ek deel maar met julle n kiekie. Want ek weet nie wat om te skryf nie. Ek sukkel om sin te maak van die goed in my kop.

Eintlik gaan dit heel ok met my. Ek is nie so baie depressed soos ek die laaste ruk was nie. Ek kan nie heeltemaal my vinger op die rede daarvoor plaas nie. Niks het regtig in my lewe verander nie. Miskien is ek ook stadig besig om heel te word.

Ek is nog steeds alleen. En ek sal nog steeds baie baie graag ‘n spesiale meisiekind wil hê om my lewe mee te deel.  En dit lyk nie of die blondie met die lewendige ogies in my rigting gaan kyk nie. So ek vermoed ek gaan maar vir nog ‘n ruk alleen moet wees.  Maar ten spyte van dit alles is ek redelik ok.

Miskien sal ek Sondag Cederberg Oasis toe ry saam met ‘n klompie Wilddogs. En miskien sal die blondie haar fiets saam ry. Net die tyd sal leer.

Intussen lees ek die blogs hier rondom my en verslind ek Amos se Rolbos stories.  Ek het heel onder op sy blog begin en lees nou die stories in volgorde terug tot bo. Ek trek nou by Augustus 2012. En ek moet sê ek is effe jaloers op die man se skryf talent. Hy het ‘n slag met woorde.

Nou ja. Miskien het ek dalk binnekort weer iets ‘profounds’ om met julle te kom deel.  Tot dan hoop ek dit gaan goed met julle.