Om te droom

Ek is baie bevooreg om ‘n motorfiets te kan ry.  Iets wat ek nooit  kon glo moontlik sou wees vir my nie. Maar eendag so twee jaar gelede het iemand vir my sy fiets te koop aangebied met ‘n aanbod wat ek net nie kon los nie. En so het dit gebeur dat ek die die eienaar van Jemima geword het. Ek het vir Jemima gaan haal in Pretoria met 54000 km op haar klok. Die naam het ek ge-erf van haar vorige eienaar af. In die laaste twee jaar het ek en Jemima amper 50000 km gedoen en sy staan nou op 103000km. Ek weet nie of ‘n mens vir iets soos ‘n motorfiets kan lief wees nie , maar ek laaik my baaik kwaai!! Ek dink beslis dat Jemima my van totale depressie gered het. Daai fietsie het my lewe verander.

Jemima

Jemima

So nou en dan droom ek van ‘n ander fiets. As Jemima dan eendag nie meer met is nie sal ek graag ‘n Yamaha 1200 Super Tenere wil he.  Die 1200 se Klein boetie die 660 Tenere trek my ook. Daar is natuurlik bespiegelings op die web dat Yamaha werk aan ‘n 900 Tenere. Ek dink dit sal die ideale fiets wees.  So dalk eendag as die Vader my dit gun ry ek een die van die hier onder. Mens kan mos maar droom ?

Yamaha XT1200Z Super Tenere

Yamaha XT1200Z Super Tenere

Yamaha XT1200Z Super Tenere

Yamaha XT1200Z Super Tenere

Yamaha Xt660Z Tenere

Yamaha Xt660Z Tenere

Al die fotos is op die web gesteel behalwe die een van Jemima.